Merhaba son adet olmama göre 6+4 haftalık hamileyim geçen pazartesi karnımdan ultrasonla baktı doktor ve keseyi göremedi, ilgisizdi ve hiç bir açıklama yapmadı. 2 gün önce de idrarım kanlı aktı, acaba yarın tekrar gideceğim ama bu şekilde olanlar var mı dış gebelik olabilir mi ve dış gebelikte de kilo alınır mı?