Busrafiliz19 Gebeliğimin 20. Haftasinda idrar yolu enfeksiyonu şikayetim ile gittiğim hastanede aynı zamanda böbreğim de büyüme olduğunu öğrendim. Ve böbreğime stent taktılar. Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı? Doğumda sıkıntı yaşayan oldu mu ?