Ben bir kere muayene oldum onda. Çok kalabalık olması dışında genel itibariyle ilgili ve iyi bir doktor. Herseyinizi tek tek sorup ilgileniyor. Ultrasonda hem normal hem renkli gösteriyor. İlaclar, beslenme, tahliller,testler herşeyi tek tek anlatıyor. Ben riskli olup dokuz eylulde takip edilip doğum yapacağım için çok kapsamlı bir doktor istemedim zira her gidisimde kan tahlili istiyormuş maddi anlamda zorlayacaktı.