Bernaszn
çok geçmiş olsun . 12+5 teyim.Salı gününden bu yana nefesim kesilene dek öksürüyorum . Ateşim yok ama öksürmeye bağlı Boğaz ağrım ve tüm kemiklerim de ağrı var . Doktorum parol dışında ilaç önermedi .ıhlamur ve bol ılık su tavsiye etti. Bende bildiğim tüm koca karı ilaçlarını uyguladım . (Bitkisel çay vs hariç) öksürük ve Boğaz ağrım için en çok faydayı bal ve karabiberi birbirine katarak yemekte buldum . Öksüreceğimi hissettiğim anda yada Boğaz ağrım arttığında 1 çay kaşığı aldım . Karabiberi biraz fazla olacak tadı korkunç değil kesinlikle . Birde zeytinyağı sürdüm sırtıma ben göğsüme. En kısa sürede şifa bulursunuz inşallah