Zehra321 Sizce Islak mendil uni baby yeni doğan mı ? Yoksa molfix izotonik sulu mendil mi ?? Hangisi daha iyi yenidoğan için bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler simdiden❤️
Efuchama Zehra321 unibaby sakın alma alerjen barındırıyor içeriği değiştirilmiş inceleme sonuçları çok kötü
Emos_64 Zehra321 uni baby içerik değişikliği yaptı ve kimyasal barındırıyor canım, içeriği temiz ürünleri instagramdan mühendisinoğlu sayfası paylaşıyor oradan bakabilirsin 💕☺️
Beyzanurlina Zehra321 unı baby yenı dogan aldım kuzum 10 lusunu 65 tl ye geldi adet fiyatı 6 bucuga geliyo cok uygun bence 🤔
Guligul Ozge3747 Ozgecim muhendisinoglu unibaby yenidogani zararlilar listesine eklemis. Maalesef icerigini degistirip icine kimyasal koymuslar. Sleepy nin yenidoganini tavsiye etmis. Ben de ondan almayi dusunuyorum. Aklinda olsun canim 😘
Mickeylover Bebekleri olan arkadasımdan aldıgım tavsiyeye göre uni baby ıslak havlu pamuk mu öyle bir şey. Islak mendil olmayacakmış. 🙃
Beyzanurlina Zehra321 senstivlerde pişik olma sorunu varmıs ama yenı doganlarda yokmuş kuşum cevremde kullananlardan göremiyorum bende 10lu paket aldım denicez bakalm sadece ıslak mendılde deyil bezi pişik kremininde önemi var sen yinede bi arastır kuzum öle karar ver 😘
Seydanurak İnstagramda mühendisinoglu hesabı tüm içerikleriyle paylaşıyor. Unibaby içeriği bozdu, molfix izotonik sulu olana da olumlu yorum yok. Prima aldım ben. Bir İnstagrama bakın derim.
Ozge3747 Guligul Çok sağol canım evet aslında takip ediyorum ama hamilelikte almıştım bebeğime de iyi geldi pişik falan yapmadı. Elimden geldiğince dikkat ediyorum ama çok takılmamaya çalışıyorum bu kimyasal işine 🤷♀️Paketler bitince baby&me ye geçmeyi düşünüyorum 🥰😘