31+5 Bizde bebek arabası , yatağı ve anakucagını aldık bu hafta hemen hemen tüm eksiklerimiz bitti keşke herşey bitmemiş olsaydı da biraz daha vakit geçirmek için alışveriş yapabilseydim🙈 evde yatıp dinlediğim günler sanırım hiperaktif bir çocuğum olucak diyorum ama tüm günü dışarda ve koşturma içinde geçirdiysem sürekli kafam onda takılıp kalıyor hiç hareket etmiyor diye🤦🏼♀️Anlayacağınız çok dengesiz hallerdeyiz🙋🏼♀️Küçük meleğime Kavuşmak içim sabırsızlanıyorum 🧚🏼♀️