Bugün ilk kez bebeğimin hareketleri çok azdı.. Ama henüz 25 haftalık olduğum için çok endişelenmedim. Ama yaklaşık 5 dk dır oturduğum zaman görüşümün altı o kadar acıyor ki dokunduğum zaman elime sert bisey geliyor. Bebeğin başı mi acaba diyorum ama başı olsa böyle ağrı yapması normal mi ? Yaşayan var mı böyle bir durum