Zehesila41 YarenBeren ayyyy ne güzel Maşallah subhanallah hayırlısıyla almışsınız kucağınıza benimde ilk kızımda dikişim olmadı bşy yapmamıştım ekstra ama insallah bundanda olmaz yaaaaa ama o duayı okuyacağım mutlaka 🙏
YarenBeren Zehesila41 Emin olun ikinci çok kolay oluyor Hayırlısı ile evladınızı kucağınıza alın inşallah 🙏🏻💕
YarenBeren tgbasltan ben çok erken davranmışım normal yani senin 😂benim de arkadaşlarım yeni yeni evleniyor 😄