Sakın üzülme kimyasal diye şuan bende aynı durumdayım hatta şükrediyorumki vücudum sağlıksız gebeliği eleyebildi diye. Sonrasında çoğu insandan duyduğum korunmayıp 1 ay sonra sağlıklı gebe kalan çok olmuş. 6 haftayı bulmadan adetle atıyormuş bünye sadece biraz daha kanamalı ve normalden bir tık daha ağrılı oluyormuş