Gul-21 Hayır anlatamadım sanırım.Mesela ben Evlendiğimde eşimin üzerinden sigortalandım.Evliliğimizin 1,5 senesinde hamile kaldım.Dolayısıyla bütün kontrollerimi,testlerimi ve doğumumu karşıladı.Sonuçta şöyle düşünün,doğumla ilgili hiç ödeme yapmadan karşılamaz tabi ki.Sonuçta siz ödediğiniz taksitler karşılığında teminat alıyorsunuz anlaşmalı.Bunun için de belli bir miktar ödeme yapmış olmanız gerekiyor.
Mesela sigortalanmadan önce teşhis koyulmuş bir hastalığınız varsa da kapsamıyor.Tamamen kötüye kullanımı önlem amaçlı.