Sedaanneoluyor ay al benden de o kadar kendi kendime diyorum Kİ ay canım da tatlı mı istiyo ne diyorum kendi canımı istetmek için ama sonra yoo ne gerek var deyip eşime söylemeden kafamdan atıyorum gidiyo😂😂 ilk gündem beri göğüs hassasiyetim dışında hiç bir şikayetim olmadı maşallah diyelim ama canım gerçekten bişey istemiyo nedense