10+4 günlük hamileuim izne ayrıldım çalışırken iş yerinde uyuya kalırdım her yerde uyurdum hamilelik uyku yapar derdim herşey çok güzeldi izne ayrıldım evde uyuyamıyorum yatak güzel yastdık iyi odam sıcak ama sabaha kadar 4 kez uyanıyorum bölük bölçük uyuyorum sizce normal mi değerlerim çok iyiymiş doktorum diyor mide bulantısı kusma hiç olmadı bu gine kadar peki ben niye uyuyamıyorum :(