Bende 31. Haftadayım doktorum hematoloji bölümüne gönderdi kararı onlar verecek diye. Sizin plt değerleriniz kaç acaba benim en yüksek 538 çıktı şimdiye kadar her ay düzenli kan tahlili yaptırıyorum ve kafam çok karışık neden yükseldiğide muamma . Kimse bana sebep şudur diyemedi şimdiye kadar 😔sadece coraspirin kullan dediler ben de kullandım . Bakalım haftaya randevum var ne diyecekler