Melek25 canım benim bildiğim doğumda analık hakkından yararlanıyorsun sigortana bakılmıyor devletin annelere sundugu bişey ücret istedikleri zaman analık hakkından yararlanıcam de kanunen hakkın diye biliyorum suyunda gelmiş ihmale alıp eve geri dönme mutlaka Baska devlet hastanesine görün