Ben bu insanlarin alttan muabe bebek dusurur saçmalığına inanamiyorim gercekten tamam hamilesin bebegi koruyorsun ama yok oyle birsey bir deli kuyuya tas atmis bir akilli cikaramamis brn almanyada yasiyorum.ikinci hamileligim.ilk bebeğime 7 aylik.olana kadar alttan muane oldum ikinci bebegimde 4.aya giriyorum hep alttan muane , yok yabi oyle zararli diye birsey 5 doktor degistirdim hatta birine sordum guldu bana turkıyedeoylemi diyorlqr dedi birakin baksinlar alttan karındanzaten buyuyene kadae gormuyorlar ama benceyarin sabah baska bir doktora dahagit canım hemen ilk doktorun dedigini yapma