gzdesra Arkadaşlar Merhaba 6+3 haftalik gebeyim. İdrar yolu enfeksiyonundan dolayi doktorum bu hapi verdi fakat icerisinde hamileler kullanamaz yazıyor. Daha önce kullanıp bir sorunla karşılaşmayan var mı?