Ezgi_Deniz Kızlar merhaba, gebe okuluna giden var mı? Benim Doktorum Medicalparkta. Orada da gebe okulu açılıyormuş. Aranızda hiç medicalin gebe okuluna giden, memnun kalan ve fiyatını bilen var mı? Teşekkür ederim.
ozgeya Ezgi_Deniz Ben geçen sene gittim,çok da memnun kaldım.Doktorum da Medicalpark’ta idi.Fiyatı o zaman 250 tl idi ama üzerinden baya zaman geçti.
Smnl Ezgi_Deniz ben gittim medicale geçen ay. 3 hafta sürüyor Cumartesi’leri 9-13 arasında. 300 tl fiyatı var eşle beraber katılıyorsunuz. Toplam ücret 300. Biz memnun kaldık eşimle. Tavsiye ederim. Medicalin normal numarasını arayarak randevu ve bilgi kısmında çıkan kişiye gebe okuluna gitmek istiyorum derseniz sizi ilgili kişiye aktarıyor. Önden adınızı yazdırmanız lazım. Kişi sayısını yeterli olunca başlatıyorlar bizim grup 5 çiftti maksimum 10 çift alıyorlarmış
Atyechan gmzmmtcyln canım bnde katıp celebiye gıdıyorum doktora ordada var gebe okulu 20 haftada arıyoruz dediler ama aramadılar daha ücretsiz cnm
harmonyinblue Atyechan Merhaba bilgi alabileceğimiz bir numara var mı ? Ben de katılmak isterim oraya yakın oturuyorum.
Zisan14 utnuspirinc gebe okulu var Çiğli araştırmada ben katıldım . Çok memnun kaldım ve çok faydalı olduğunu düşünüyorum .
Atyechan harmonyinblue cnm bilmiyorum ama hastaneye gıtsen daha ıyı olur iletısım bilgılerını falan alıyolar
utnuspirinc Zisan14 nasil basvurdunuz bende basvurmak istiyorum gerci benim daha 8+5 erkendir heralde ama siz nasil yaptiniz
Zisan14 utnuspirinc doktor seni yönlendiriyor zaten canım . Kayıt yaptırıyorsun kadın doğumun olduğu katta zaten gebe okulu diye yazıyor kapıda . İlk 20. Haftada gittim canım 3 kere gidiliyor zaten eğitimi veren ebe tarihleri kendisi ayarlıyor zaten son anlarına gelmesine dikkat ediyor bide akılda kalması açısın dan verilen bilgilerin . Birde geçen hafta sağlık ocağın da Karşıyaka ilçe sağlık müdürlüğü küçük seminer gibi birşey yaptı çok yakın da orada da ücretsiz gebe okulu açılacakmış . İnstagram adresini verdiler en kısa sürede ne zaman açılacağını haber vericeklerdi kursun . Ben gittiğim için gerek kalmadı bide doğumuma az kaldı . karsiyakailcesaglikmudurlugu yazarak takip edebilirsin . 😊
Ezgi_Deniz Zisan14 süpersin ben de İnstagramdan takibe başladım. Özel de doktora gittiğim için Çiğli seçeneği pek bana uymuyor sanırım. Bir de ben hala çalışıyorum. Mesai saatleri içinde verilen eğitimleri kaçıracağım sanırım
Ezgi_Deniz Smnl süpersin canım eşimle bir konuşayım bu durumu zamanı falan da uygunmuş aslında 😍çok çok sağol 💜
Smnl Ezgi_Deniz rica ederim canım. Ben eşimin gözlerinin içine bakıp, gebe Okulu var medikalde 300 tl 3 hafta beraber gidicez ve sadece tamam demeni istiyorum demiştim, o da tamam demişti 😂😂😂