Çok şükür bebeğimde bir sorun çıkmadı herhangi bir organında. Sadece bebeğimin benden beslendiği iki damardan biri zayıfmış doğuma kadar kan sulandırıcı kullanacağım... Birde şekerim çok yüksek çıktı insüline (iğneye) başlatacaklar yarın 😔 Gebelikten önce de vardı ama ilaçla düzenlemiştik. Şimdi çok çok yüksek. Büyük ihtimal doğumdan sonra da devam edeceğim insüline. Moralim bozuk çok. Bunun üzerine eşimle tartıştık çok saçma sapan sebepten dolayı tersledi bağırdı bana. Çıktı annesine anlatıyor beni. Basıma bela almışım ben dedi giderken 😢 Yanımda olması gereken en önemli yerde tek kaldım. Bi kere daha anladım annemden hariç kimse yanmaz bana kimse düşünmez beni 😔 beni üzenleri Allah’a havale ediyorum 😭