Sara Masalim bende olmuyodu onceler.Şimdi bakıyorumki akıntım var.Onumuzdeki hafta doktora gıdıp sorcam.Insallh ıyı olur korkuyorum 😞😞
mom44 Masalim benim hep vardı ama azdı 25den sonra yoğunlaştı birşey yok bebekte iyi idrar sonucuda temiz çıktı
EsinKaraglle Masalim bu aylarda artması normal canım. Benim de kokusuz sarımsı akıntım ve kaşımtım var bu mantardan kaynaklanıyo. Ama eğer kaşıntı koku vs yoksa korkma
Homozigotmutant Korkmayın kızlar 24 haftadan sonra yoğun akıntım oldu suyum sandım o derece ama doktorunuz alttan muayene etsin sızıntı var mı diye . Değildir Allah’ın izniyle ama ihmal etmeyin
Tgbrl Sara İnşallah kötü bişey değildir canım ama bence normal çünkü bu dönemlerde akıntılarda artma olabiliyormuş ağrı falan olmadığı sürece çok tedirgin olmamaya çalışıyorum çok şükür oğlumda yerinde durmuyo içim o yüzden rahat 🤗🙏🏻
Sara Tgbrl Insan kendın rahtlatmaya calısıyo.Ama bazen korkuyorumda.Insallah her şey ıyı olur 😍Haziran annesisin?
Tgbrl Sara Kesinlikle canım evet bizde 26+1 olduk bugün Allah yardımcımız olur sağlıcakla kavuşalım bebişlerimize 🙏🏻 Ama ben yavaş yavaş oturduğum yerden kalkarken zorlanıyorum sende yaşıyor musun bu durumu 🤔
Sara Tgbrl Ben de otururken dıkkatlıce kalkmaga calısıyorum.En çok uyurken kalkarken rahatsız oluyorum eşimin kolundan tutup kalkıyorum bazen😅)
Tgbrl Sara ayy bende akşama yemek yapması o kadar zor geliyor ki annemde uzakta o olsa yapar getirirdi 🤦🏼♀️ Bazen dışarda yemek yemek için 40takla atıyorum 😂😂
Sara Tgbrl Evet ya gitdikce karnimiz dahada buyuyo diye zorlasiyor hemde insan hicbisey yapmak icinden gelmiyoki))🙊🙊