Kızlar bugün kardeşimi hastaneye götürdüm ayakta çok bekledik sıra falan eve geldiğimde kahverengi leke olmuştu çamaşırım şu an birşey yok eşimde evde değil hastaneye gidemiyorum yarın sabaha randevu aldım çok korkuyorum sabaha kadar birşey olur diye tavsiye edebileceğiniz birşey var mı