Reyhan2805 Haftadayım daha hiç bir hareket hissetmiyorum. Kızıma hamileyken 16. Haftada hissetmiştim. Var mı böyle olan geç hisseden
1dem Reyhan2805 19 haftalığım bende fazla hissetmiyorum bazen segeriyor gibi oluyor yumuşak yumuşak o mu bilmem ☺️
Gozde-1124 Reyhan2805 canım bende 19 da ufak ufak hissetmeye başlamıştım normal bazıları geç hissediyor bir de hareket halindeyken hissetmiyorsun o haftalarda ufak hareketler olduğu için
BeybininAnasi Normal. Benim doktorum 22-23 demişti. Ben 21de çok net hissetmeye başladım ama bilginiz olsun göbekteki yağ durumu, iç karın, gebelik sayısı da çok etkiliyor
Reyhan2805 Yalnız olmadığıma sevindim ☺️ Korktum acaba bir şey mi oldu diye. Doktora gitmeme de var daha..