Elif_sahra60 Kızlar merhaba dogum sonrası için yamuna korse almayı düşünüyorum alıp memnun kalan varmı. Birde sezeryan dan ne kadar sonra korse kullanılıyor??
Merve1091 Elif_sahra60 ben ebebek in korsesini kullanıyorum şuan çok memnunum doğumdan iki gün sonra 5 gün yumuşak bir korse kullandım sonra o karnım küçüldükçe işe yaramadı beş gün bir ara verdim karnım toparlansın diye şimdi de ebebek den aldığım korseyi kullanıyorum 2 günde fark etti👌🏻
Mervezumra Kuubra evet yaradi duzenli kullanmadigim halde 65 kilpdan 53 kiloya dustum simdi tekrar hamileyim
BeybininAnasi Canım onu bir tanıdığım kullanmış ama hamilelikten sonra falan değil, normal zamanda. Çok memnun kalmıştı. Gerçekten çok işe yaramış. Ben de inşallah doğumdan sonra almayı düşünüyorum .
Elif_sahra60 BeybininAnasi bende almayı düşünüyorum normalde bedenim M beden m bedenmi almam lazım🤔acaba içine girebilirmiyim? Bileğiniz vardır diye sorup duruyorum kusara bakmayın ☺️
Merve1091 Elif_sahra60 valla yeni gördüm mesajınızı e bebek ten aldım markasını bilmiyorum şimdi yanımdada değil bakamıyorum e bebek de bi tane korse var başka çeşit yok bi de tavsiyem kilot korse daha rahat oluyor ilerleyen zamanda alt karnı toparlıyor
BeybininAnasi Elif_sahra60 estagfurullah. Ama bence direkt firmaya sormalısınız, daha iyi cevap alırsınız. Sanırım instagram hesapları vardı