Merhaba arkadaşlar bende 14.haftaya girdim bugün doktora gittik kontorole fakat cinsiyeti daha erken diyerek söylemedi oysaki bebeğim ellerini kollarını açmış yatıyordu bacaklarının arasında pipiye benzer birşey gördük ama tabiki emin olamıyoruz bilmediğimiz için yurtdışında yaşıyorum burdada geç söylüyorlarmış cinsiyeti😒Resim atsam tahmin edebilirmisiniz yada bacak arasında gördüğüm başka bişey olabilirmi🤔