Esmeler hamileliğimin başından beri kulak sorunum var sol kulak günün büyük bölümünde kapalı progestan fazlalığından olmuş demiştin KBB dr u . Ekstra progestan da kullanıyordum o dönemde .. hala da devam ediyor malesef ikisi birden kapanıyor bazen . Bana da ani işitme kaybı demişti ama sadece izotonik su verdi burundan Çek bırak dedi onu bile çok kullanmadım zararı olmasın diye . İstersen başka bi dr a daha git canm . Kortizon da iyi bişi değil sonuçta