Hanımlar yardım edin ne olur. Artık masraflar üst üste geldi hiç yetisdiremiyorum. Ben Azerbaycanliyim yani TC vatandaşı değilim eşimde aynen öyle. Bizim SSK yok yani. Hiç bir şekilde indirimli olmuyor ne devlet ne özel fark etmez benden tam para aliniyo. Bugün duydum ki analık hakkından yararlana biliniyormus. Benim durumumda olup TC vatandaşı olmayan ve ssksi olmayan varsa bana yardımcı ola bilirmi gorupte es geçmeyin nolur ben nasıl analık hakkından yararlana bilirim. ?