elif000 Kızlar yeni hamileyim ve Ankara Memorial da doğum yapmayı düşünüyorum. Tavsiye eder misiniz? Memnun kalan/kalmayan var mı? Tecrübelerinize ihtiyacım var. Memorial‘da hangi doktoru önerirsiniz? Kontrollere de orda gitmeyi planlıyorum.
Yrnkrm elif000 kuzum doktorlar iyi ama durumun iyiyse git ben 2 gün önce görüştüm bana doğum paketimi 11500 dediler şaka değil yanlışda yazmadım on bir bin beş yüz tlcik o kadar para çok açıkcası 😂
Yrnkrm elif000 ha iyi hastane diyorsan 6500 dediler ama doğum paketi eğer sadece doğum düşürsen daha uygunmuç bi konuş. Lokman hekim akay hastanesi dr selçuk bey
Cokokuyan_dorukusunannesi48 elif000 İstanbul Ataşehir Memoriel e gidiyorum çok memnunum.Doktoruma 7/24 ulaşımım var.Eşimin benim ve doktorun olduğu whatsap grubumuz var:))Birde özel hastane olduğu için cihazları ona göre hep renkli ultrason.Muayenede de sürekli inceliyorlar en azından benim doktorum hiç birşeyi atlamıyor.