Sonam Her kese merhaba☺️ Doktor 12+1 haftalikken kiz dedi,yalniş olma ihtimali varmi sizce?🤔benim icin fark etmiyo ALLAHın verdiğine şukurr🤲🏻Oylesine merak ettim❤️😀
Kardelenyigit Sonam keşke bi ultrason görüntüsünü atsan 😂banada erkek dedi burada arkadaşlar senin görüntüyle bi karşılaştırırdım 😂
iremss Sonam bizde 12+1 de kız olduğunu öğrendik, 25+4 teyim çok şükür değişmedi bi yanlışlık olmadı. Ama riskli bi hafta yanılma payı yüksek olabiliyor 🙈
Minik_fasulyem Sonam banada 13 üncü haftamda kız dediler. Ama 16 dan sonra her gittiğim doktor erkek dedi. Yani erkekmiş bebeğim.
Mucizebebegim3 Sonam Canim 14 +5deyim . 12.haftadan beri devlete gidiyorm isten ayrilinca mecburen ozele gdemedm .Orda cinsiyet solemiolar ya her gittigmde erken dediler 😔
Sonam Kardelenyigit malesef goruntuyu alamadik bozukdu resim cikarma yeri,turkce nece deyirler bilmedim🤦🏻♀️😂
Kardelenyigit Sonam erkek erken belli eder derler ama kız için o haftada emin konuşmaları daha erken gibi 😊biraz daha bekle
Mucizebebegim3 Sonam Insallah canim benim cinsiyeti farketmiyorda insan kizim yada oglum diye hitap etmek istemiyorda degil yani 😊
Leyla9292 Sonam 13 haftalık iken devlete doktor kıza benziyor büyük bir ihtimal dedi. 17 haftalık iken özelde erkek dedi.