Ben normalde iğneyi çok severim hasta olunca şurup hap yerine iğne isterdim aşırı zevk alırım iğneden🙈😂 17 haftamda sağlık ocağından çağırdılar hiç tetanoz aşısı hakkında bilgim yok yakın cevremde korkutmamak için normal aşı dedi ama sonrasında felaket bi ağrı oldu 3 gece boyunca asla üzerine yatamadım kullanamadım kolumu işin kötüsü ben solagim ve bilmeyince de sol koluma yaptırmıştım 🙈 3 4 güne geçiyor ama ağrısı. Birde herkesin acı eşiği aynı değil belki benim bu kadar çok ağrımıştır 😆