Guguk bilemiyorum. Yöntem farklılığı olabilir belki. Her doktor genel hatlarıyla aynı olsa da epey farklı ilerliyor aslında, şeker yüklemesi konusunda da böyle sanırım. Mesela benim doktorum seçim hakkı bile tanımadı, şu gün gel şeker taraman yapılacak dedi