Suramtl Dün bir ıslaklık hissedip lavaboya gittim bayağı pantolonuma da geçmiş.ağrım vs yoktu erken doğummu acaba diye düşündüm ama sonrasında gelmedi.çocuğun fazla suyu öyle son aylarda çıkıyormuş doğru mu veya yaşayan varmı?