Serayyildiz Kızlar 14+4 günlük hamileyim. Dün gece lekelenmem oldu. Bugün doktora gittim. Doktor plasentanın aşağıda olmasından dolayı olmuş dedi. Rahmin büyüdükçe plasenta yukarı doğru çıkıcak dedi. Böyle olupta plasentası yukarı çıkan, düzelen var mı?
kertenkeleannesi Serayyildiz evet benim de öyleydi yani öyle demişti doktor ama o haftalarda yukarıda olmazmış zaten. Zamanla çıktı. Yine de kanama olduysanız pek ayakta kalmayın bişey kaldırmayın
Jasminixx Serayyildiz bende oldu aynısı rahim ağzına çok yakın olduğu için kanama yaptı bolca dinlendim ağır kaldırmadım aynı zamanda 5 aya kadar progestan kullandım yavaş yavaş çıkıyo şu an 24 haftalığım asıl sonuç 33. Haftada belli olacakmış eğer çıkmazsa normal doğum olmayacak ama şimdiki gidişatı çıkacak gibi
elfkahramann Serayyildiz benimde öyle oldu yavaş yavaş çıkıyor canım şuan 18. Haftamdayım yukarı çıktıkça kanaman kesilecek merak etme Allahın izniyle
Hkmt kertenkeleannesi doktorunuz size ne dedi o haftalarda yukarıda olmazmış zaten falan mı dedi benimde rahim agzini kapatiyor plasenta kanamayla öğrendim duzelir mi 😔
kertenkeleannesi Hkmt canım doktor plasenta aşağıda diye not alınca sordum bana söylemedi aslında. Sonra evet aşağıda ama bu haftalarda genelde öyle olur daha sonra çıkmazsa bizim için problem demişti. Şimdi 32 haftalık oldum öyle bi durum yok. Dinlen canım bol bol uzan düzelir inşallah
Serayyildiz Hkmt şuan hersey yolunda dedi. 20-24 haftalarda anlaşılır herşey istraat et dedi. Birde progestan iğne verdi canım.
poyrazkayraninnannesi Rahim ağzını tam kapatıyorsa plesenta previa totalies eğer kapatmiyorda hemen yanındaysa benimki gibi plesenta previa marjinal. 28. Haftada netlik kazanıyormuş. Eğer o haftaya kadar yukarıya çıkmazsa birdaha çıkması çok düşük bir ihtimal. Bu yüzden devlet hastanesi kabul etmiyor üniversite hastanesine sevk ediyor ve kesinlikle sezeryanla erken doğumla bebeği alıyorlar. Bugüne kadar hiç kanamam olmadı sadece nst de sancılarım ve kasılmalarım çıktı bu yüzden hastanede yatırdılar çünkü bu sancılar kanamayı tetikleyebiliyormus. 1 hafta sonra 36. Haftamda sezeryana alacaklar.
Hkmt poyrazkayraninnannesi benim özeldeki doktorum zaten sezeryanlisin yine sezeryan yapariz dedi ama yani sevk ederim tarzında konusmadi canim benim hatta suan tam kapatiyor insallah yukari cikar 😔
poyrazkayraninnannesi Hkmt doğumun özel olacaksa sevk etmez benimde ozeldeki doktorum sevk etmedi devlet hastanesi sevk etti hatta bidaha buraya gelme dedi sen riskinin farkında değilsin heralde dedi. Kaçıncı haftadasın sen 28. Haftadan sonra çıkmıyormuş yukarı. Yanı bir mucize yukarı çıkması. Dilerim hepimiz sağ sağlim bebeklerimizi kucağımıza alırız
Hkmt poyrazkayraninnannesi ozelde yapabiliyorlar yani bu ameliyati oylemi canim yok kan vs falan ozeller buluyor mu yani 11 haftaligim ben
poyrazkayraninnannesi Ozeldeki doktorum 3500 liraya ben yaparım dedi. Riski biliyorlar zaten ona göre hazırlıklarını yaparlar tabiki. Ama 11 haftalikmissin daha çok erken senin için. 28. Haftanda netleştir bu durum. O zamana kadar yukarı çıkabilir.