ezel90 Merhaba arkadaşlarr şubat sonu doğum yapacağım alışveriş yapmaya başladım ama ilk çocuk ne alıp almıycağımı bilmiyorum çok kararsızım özellikle kıyafet konusunda kaç aylık almalıyım 0-3 ay alma diyenler var hastane çıkışı battaniye vs kaç tane almalıyım ne yapmalıyım
Havvaa25 ezel90 bnce kesınlıkle ılk ayları cok alma cbku cok fzla buyuyolr hpsı kalıyor ilk olark ilk aylar ıcın zıbın ve pıjama takımlrı ck al cnku sureklı degıstırıyorsn elbıse vs seylerıde 1 yaşa uygun seyler almalısın🥰
3birden ezel90 Az ce öz al canım 1 tane hastane çıkışı 0. 3 aylık takım zıbın olarak 6 takım Alsan battaniyesi 2 al kundak 2 al gelende çok oluyor ve ilk 3ay çabuk geçiyor
Hlal ezel90 bir ince bı kalın baddaniyede al canım 0 3ay fazla alma az al ,bitane 10lu hastane çıkışı al tulum al bı kactane,üç dört tane patikli pijama ve üstünü al ,iç zibin al üç dört tane
gurcem Hastane cıkısı bır tane mutlaka al bende aldm.0-3olayına gelınce canım yanı abartma alırken ama yınede almalısın😍 sonucta bebek dogunca onları gıyecek dıgerlerı buyuk gelır.E bır ıkı tane alırsan sureklı ıkısını yıkamab gerekecek bunları hesap edıp almanı tavsıye ederım♥️