Bende Aralık gbi yapcam İnşAllah bakalım bi polar şeklinde aldım bide onden düğmeli gecelik takım alym diyorum gecelik tarizinda uzun olanlardan degil yani kalın çoraplar aldım termal tayt alcam hırka goturcem iki tane 😂ne var ne yok kalın hepsini alcam galiba üşümekten korkuyorum açıkçası 😬😂