Ayse08emre canım kasığımda ağrım oluyor demiştim doktora.
idrar testinde de mikrop çıktı.
magnezyum eksikliği de idrarda mikrop ta yapar dedi hem magnezyum Şasesi hem de o üromisin şaseyi vermişti.
şimdilik bi ağrım yok ama hangisi ağrıya çözüm oldu bilemiyorum