Sumeyye_g Kızlar geçen hafta doktorum suyum iyi deri ama bugün detaylı ultrasonda çeken doktor normalden biraz daha az sesi yani doktoruma yarın gidicem Sorcam ama böyle olan varmı doğum yapan varmı sonucunda böyle devam ederse ne oluyor yani
Esrkdm Sumeyye_g benim suyum orta sınırda çıktı doktorum corasprine başlattı beni haftada 3 tane içtim suyu 4 litreye çıkarttım çok şükür dün gittim suyum çoğalmış
Sumeyye_g Sghslove hmm maşallah inşallah bi sorun olmaz tam detayda vermeyince korktum bakalım yarın ne diyecek doktorum teşekkürler 🤗
Sghslove Sumeyye_g su iç sen bol bol canım stres yapma bugün gittim çok şükür bebeğin suyu her şeyi iyi dediler doğum tarihimizi aldık kendini yorma su iç uzan bol bol ☺️ Hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle. Detaylı ultrasonu perinatoloji uzmanı mı yaptı yoksa radyoloji mi
Sumeyye_g Sghslove çalışıyorum ama oturuyorum tabi genelde hep günde 1 buçuk litre mutlaka içiyorum fazlası çok nadir ondan mı ki perinatoloji değil radyoloji dr çekti
Sumeyye_g Esrkdm coraspin ben ilk haftalarında kullandım halada devam ediyordum son kutumu kullanıyorum bikaçtane kaldı duruma göre bıraktırın demişti
Kayraymina Sumeyye_g suyu heralde suyunuda iç havuç ta ye ben normal olmasına rağmen suyum havuç rendeliyorum zeytinyağı döküyorum limon sıkıyorum yiyorum