Benim de mecburi sezeryan olucam ocak 6 dedi Dr hayırlı zamanda sağ saglim doğarlar insallah hepimizinki bende temizliğimi yaptırdım ama bide Doğumdan önce dip köşe tekrar yaptırırım ufak tefek işlerimi kendim hallediyorum çok çabuk yoruluyorum. Kış bebeği nasıl olacak bilmiyorum tedirginim açıkçası