SedanurYaprak Hanımlar bugun 75 lık seker yuklemesı yaptırdım ama hala etkısını atamadım ustumden halsızlık mıde bulantısı bas donmesı hala devam edıyo ne yapabılırım etkılerınden kurtulmak ıcın onerınız var mı
aslimutlu1 SedanurYaprak bende yaptırdım canım hbirsey olmadı bende . Bünyeden bünyeye degişiyor demek . Dinlen uyu canım . Baska türlü atılmaz bol su bide .
pnr7106 SedanurYaprak ben çok su içtim şeker yükleme testinden sonra en iyisi su bence bol bol su içmelisin ki lavaboya çıkarsın seni bir an önce de atarsın şekeri inşallah 🙏
destiny123 50.mg şeker yüklemesi yaptırdım ve hiç bir yan etki olmadı biraz psikolojik olabilir mi kızlar.Biraz dinlenin..
SedanurYaprak destiny123 yoo psıkolojık degıl doktorumla konustum olabılıyo bazı gebelerde yormaman lazım kendını dedı ası da yaptırdım bugun ust uste geldı hepsı
Meloo SedanurYaprak bende öle oldum canım zaten yüksek de çıktı o gün kendime gelemedim senin ki nasıl cıktı peki