Mustela kullanıyorum çok güzel nemli tutuyor. Vücudumda çok kilo vermekten zaten çatlak vardı meyilli vücudum çatlamaya bayağı araştırdım da aldım. Derimin gerilmesinden kaşıntılarım çok oluyordu, musteladan sonra kesildi. Lierac ya da mustela iyiymiş. Ben memnunum 2 aydır kullanıyorum. 👍🏼