Kizlar az evvel ilk tekmesini hissettim😊 17+3 deyim bu kadar erken beklemiyordum acikcasi ilk once gaz sksmasi sandim ama degildi ilk tik diye atmayi hissedince dikkate almadim ikinci gelince hemen elimi karnima koydum bir kere daha vurdu "Burdayim Seninleyim"dedi resmen🤗🤗hayatimda yasadigim en guzel hislerden biriydi.bu haftada hissetmem normal mi ? İlk gebeligim oldugu icin daha gec olur saniyordum