78Ay_ 36+3 günlüğüz bizde 4 cm açıklığım var 3 gün hastanede tuttular sancı takibi yaptılar ama benim hiç sancım olmadığı için çıktım suni de vermediler o yüzden evde bekliyorum sancılarımı yada suyumun gelmesini bebeğim de çok hareketli olduğu için evde takip ediyorum kendimi