Mervezumra Dilaradgstn bana bir islem.yapilmadi gun verildi sabah 8 de hastanedeydim hemen damar yolu acildi sonra 9 da dogama girdim 9.10 da kizim dogdu 9.30 da ben odaya ciktim
tuba-ozdogan bende 8 de cagrılmıstım ılk gebelıgımde odaya cıktık samar yolu acıldı sonda narkozla verıldı geneldı benımkı 11.30 da gırdım 11:58 de cıkmısım