Grip mi oldum soğuk algınlığı mı? Heryeri sızlıyor dün geceden beri uyuyamıyorum ateş yok şükür a a burun akıntısı öksürük üşüme ilaç da kullanamıyorum. Ama çok kötüyüm ya heryeri sızlıyor. Meyve yiyorum bol bol su içiyorum ama ilerliyor sanki. Tavsiyesi olan var mı