Kbracnkymz Canım 22 haftalığim dün doktora gittim daha ve sordum. Karnim biraz büyüdü ve afedersin goguslerimiz de büyüdüğü için sırt ve bel ağrısı yapıyor. Bide oturma şekline dikkat et . Yastık koy sırtına. Olabilir yani bi sıkıntı olmaz dedi doktorum. Hem hareketlerimiz yavaş yavaş kısıtlanıyor zaten .