aslikls3 Kızlar biz çift isim koyacağız Allah nasip ederse sizce 1. İsim mi daha çok kullanılıyor yoksa 2. İsim mi
Aysenam aslikls3 size bağlı biz kızıma iki isim koyduk ayşe sena ve ikisinide kullanıyoruz. Başta herkes zorlandı kimi ayşe kimi sena dedi ama biz ısrarla ikisinide kullandığımız için şimdi herkes ayşe sena diyor😊
SuleDoruk aslikls3 size bağlı. Biz ikinci ismini kullanıyoruz. Hatta okula başlayana kadar ilk isminden habersizdi çocuğum 😂
Merryy aslikls3 abimde çocuğuna iki isim koydu ilk başta sadece Tuna dediler abim Mert Tuna olsun dedi son ayda ama şuanda herkes Tuna diyor Mert’i kullanmıyoruz eşimin abisinin oğlunda iki isim biz ikincisini kullanıyoruz ilkini okulda söylüyorlarmış galba ☺️
aslikls3 SuleDoruk açıkçası isminin biri dede ismi olacak ama kullanma taraftarı değiliz şimdi kullanmayacaksanız neden koyuyorsun diyeceksiniz ama kırılmasınlar diye biraz koyalım dedik
Efuchama aslikls3 ben iki isimli biri olarak ikinci ismimi kullanıyorum ama her resmi kurumda ya da adımı soyadımı yazdığım her yerde ilk ismimle çağrılıyorum eşim de aynı şeyden bıkmış tek isim koyacağız o yüzden
Minnosannis01 aslikls3 biz kardeşime Ahmet yasin koyduk. Yasini söyletmiyor. Ahmeti seviyormuş😂 ahmet diyoruz sadece
Melikeb19 aslikls3 Anne hangisini kullanırsa o tercih ediliyor genelde, hiç sevmem ama iki isim koymaya mecbur bırakıldım eşim sağolsun 🤣 Oğlumun ismi Tuğşat Ege ben ege diye seslendiğim için herkes ege diyor