yburc1 Herkese merhaba anneler anne adayları ve anne olmak isteyenler ❤️ Ben 17+4 hamileyim eşim çayı çok seviyor banada alıştırdığı için bende seviyorum sürekli içerim geliyor gebelikte herhangi bir zararı olur mu acaba? 😊
zelis63 yburc1 sabah bir kupa akşam bir kupa içerim canm merak etme bişey olmaz çayda bitkidir sonuçta ne zararı olacak ki
yburc1 ZmrtDilaa ben kahvaltıda ve akşam otururken içmeyi seviyorum ve tüketiyorum da ama aklıma da takılıyor
Emin_e Doktoruma ozellikle cay ve kahveyi sormustum ilk 3 ay cayi fazla icme sonra icebilirsin kahveyi de gunde bir tane demisti
Aysse-03 Bende günde 1 yada 2 tane içiyorum açık olarak kahvaltıda yapamıyorum çaysız doktoruma sordum günde 3 kere içebilirsin dedi
Nebahathumeyra 2 kızım var 4 yaşında diğeri 5 aylık çayı çok severim ve hiç kısmadım günde sabah ve akşam 2 kere demlerim muhakkak çay da içmeyeceksek ölelim demiştim 😊😊 bir sıkıntımız olmadı şükür