DiplomaliEvHanimi yaşadıklarını hepsini yaşadım zamanında. Beni lütfen yanlış anlama. Çok iyi anlıyorum her ay heves. Stres yapmıyorum takmıyorum desek de aklımıza geliyor. Ve senin 2 seferdie gecikmenin sebebi stres bence. Doktor birşey göremedi diyorsun çünkü. 3,5 senedir evliyim, 2 yıldır çocuk istiyoruz. Tüp bebek de yaptırdık geçen ay tutmadı. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Olabildiğince takmamayı dene. Ben takma evrelerini geçtim. Senin aşamalarından fazlasıyla geçtim her ay. O yüzden yorum yapma ihtiyacı hissettim. Paylaşımlarını takip ediyordum çünkü. İnşallah da geç döllenmedir. Ama gerçekçi olmakta fayda var. Tecrübelerimden yola çıkarak bunları söylüyorum