Canım bende adet olunca çok agrım oluyordu ölüyordum diyrbilirim ve kist vardı ama iyi huylu 15 gün sabah akşam soğan kaynattım içtim 15 inci gün bitti gece beni hastanye kaldırdılar adet olmuşum gibi içimden kahverengi kaskatı birşey geldi mahvoldum agrıdan öldüm hastaneye gittik doktor için temizlenmiş kistin erimiş ve akmış dedi çok iyi dedi ve serum taktı serumu yedim bir rahatladım ki sana anlatamam sonra 2 kez adet geçirdim ne agrı ne sızı çok rahat geçti sonra da zaten hamile kaldım 😇🙏