Etimed Hastanesinde Selahattin Bey var 250 tl. Ben çok memnun kaldım. Çok ilgili her şeyi size de göstererek bakıyor her şey normal ise o ay sadece ona gidiyorsunuz. Hatta şeker yüklemesi için önümüzdeki ay için aç gel diye bilgi vermişti kendi yapmadığı halde. Ne isterseniz ona da soruyorsunuz. Renkli bakıyor ve bebeğimin çok net resmini verdi.