Cansell35 18 ekim son adet tarihim. Bu ay adet olmayınca evde test yaptım silik bir pembe çizgi çıktı. Dün de kan aldırdım beta HCG değeri 25 çıktı doktor 72 saat sonra tekrar kontrol istedi. Sizde de böyle değer düşüklüğü oldu mu ?
Ileyda_12 Cansell35 bende ilk öğrendiğimde 25 di değerim gayet normal 2 günde bi kan verdim 2 katına çıkması lazim
hilobero Cansell35 Canım adetime 4 gün varken 17 çıkmıştı benim 1 hafta sonra 767 çıktı içi ferah tut sağ salim al kucağına inşallah 🙏❤️
Merryy Cansell35 adet olmam gereken gün 7.4 dü değerim iki günde bir baktırdım yükseldi sizde takip edin yükseliyorsa sıkıntı yok demektir hayırlı olsun ☺️
ikincibebek2 Cansell35 benim adetim geçmemişti farklı bi rahatsızlıktan dolayı acile gittim dr. Tahlil istedi hamilelik tahlili de yapmış beta 29 cıktı kesin hamilesin dediler şimdi de 26. Haftaya girdik bence seninki de kesindir 😊
vuslatim34 Merryy canım bu değerle idrar testinde belli oldu mu .Benimde negatif testlerim ve 5 gün var adetime.
Merryy vuslatim34 evet ilk idrarda öğrendim canım çok aşırı silik bir çizgi vardı eşim göremedi hatta ben gösterdim öyle farketti o akşam direk hastaneye gittik kan verdim 7.4 çıktı
Cansell35 vuslatim34 benim testimde belli belirsiz çok az göründü hemen kan testi yaptırdım Cumartesi gidicem doktora yükselirse var demektir 😊😊
Merryy vuslatim34 adet olmam gereken günden üç gün önce baktım negatifti canım benimde ümidim yoktu günü gününe oluyorum ben o gün tekrar test aldım şans eseri öğrendim yani ilk defa o kadar düşük çıktı değerim iki kaybım var öncesinde ilkinde adetim geçince öğrendim ikincide üç gün önce öğrenmiştim bunda da olmam gereken gün ama siz 5 gün var diyorsunuz bekleyin biraz daha inşallah vardır 🙏🏻