Gamzee00 Emirinannesio hamile kaldığımdan beri oraya gidiyorum doğumuda orda düşünüyorum çok memnunum
Alp_eren Emirinannesio Ben kontrollerime gidiyorum gayet mennunum temiz ve güzel hastane büyük doğumda taşındıktan sonra dr sıkıntısıda kalmadı doğumada inş orda düşünüyorum
AATozarr Emirinannesio 21. Haftadayım Necati hançerlioğulları o olmazsa şayet Hasan ulubaşoğluna randevu alıyorum ikisi de bilgili ve aşırı ilgileniyor özellikle Necati hoca ALLAH razı olsun işinin ehli bir doktor
Emirinannesio AATozarr ben başka yerde muayene oluyorum doğumumu orda düşünüyorum önceden gidip muayene olmalimiyim